Nejsem spokojen! Co mohu dělat? Je nám velmi líto, že nejste spokojeni s našimi službami. Snažíme se dodržovat nejpřísnější právní pokyny pro elektronický obchod. Pokud máte problém, který nelze vyřešit těmito často kladenými otázkami, prosím kontaktujte nás na [email protected].
Jak mohu zkontrolovat stav mé objednávky? Stav vaší objednávky můžete zkontrolovat zde.
Nedorazila mi objednávka! Okradli jste mě? Ano! ... Jen si děláme srandu. Po odeslání objednávky důvěřujeme společnostem, které zajišťují dopravu, aby splnily svou část. Bohužel se někdy může stát, že zásilka se ztratí nebo je doručena na špatnou adresu. Stanovujeme lhůtu čekání 25 pracovních dnů po odeslání, abychom se ujistili, že vaše objednávka není zpožděna. Pokud do této doby neobdržíte vaši objednávku, považujeme ji za ztracenou při přepravě a nabídneme vám řešení.
Kontaktujte nás, pokud do 25 pracovních dnů neobdržíte vaši objednávku.
Právě jsem zadala objednávku. Co teď? Především: Děkujeme za vaši objednávku! Toto se stane: Po zadání objednávky obdržíte dva e-maily s aktualizací stavu vaší objednávky. První e-mail potvrdí vaši objednávku. Objednávky obvykle odesíláme do 48 hodin. Druhý e-mail potvrdí odeslání vaší objednávky.
Tento e-mail bude obsahovat všechny podrobnosti o dodání vaší konkrétní objednávky.
Pokud jste neobdrželi žádné e-maily, ujistěte se, že jste zkontrolovali složku Spam / Nevyžádanou poštu u e-mailu, který jste u nás zaregistrovali.
Stav vaší objednávky si můžete kdykoli zkontrolovat zde.
Chci koupit spoustu obalů. Mohu získat množstevní slevu? Nabízíme množstevní slevy na objednávky již od 10 obalů. Veškeré informace a slevy si můžete prohlédnout na naší stránce B2B.
Můj nákup se během záruční doby rozbil. Co teď? Nabízíme 6měsíční záruční dobu na všechny naše produkty. Snažíme se vám přinést tu nejlepší kvalitu. Pokud se vaše koupě během této doby rozbije, zdarma vám nahradíme zakoupený produkt.
Když se to stane, kontaktujte nás na [email protected]. Prosím, přiložte jasný obrázek problému a číslo vaší objednávky. Takto vám můžeme nabídnout řešení co nejrychleji.
Rozmyslel(a) jsem si to. Mohu vrátit můj nákup? Ano, můžete!
Vaše nákupy můžete vrátit během 30 dnů po doručení. Existují však některé výjimky:
Produkty vhodné pro vrácení:
Nabízíme 30denní politiku vrácení na všechny obaly z naší kolekce a na všechny doplňky. To znamená, že během prvních 30 kalendářních dnů po obdržení vašeho nákupu, si můžete rozmyslet.
Vrácení přijímáme pouze tehdy, když zakoupené zboží není použité a nevykazuje žádné známky opotřebení.
Vezměte prosím na vědomí, že zákazníci jsou zodpovědní za veškeré poplatky spojené s vrácením položek. Balíčky na vrácení zůstávají do doby přijetí společností CaseCompany zodpovědností zákazníka. Objednávku vrátíme v plné výši do 7 dnů od přijetí vráceného nákupu.
Pokud si přejete vrátit svůj nákup, kontaktujte nás na [email protected] nebo pokud jste občanem EU: pošlete nám Evropský vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
Vrácení bez předchozí komunikace s námi nebude přijato.
Vrácené zboží můžete poslat spolu s číslem objednávky na:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgie
Produkty které není možné vrátit:
Nepřijímáme vrácení osobních produktů. Každý personalizovaný obal nebo pouzdro je vyrobeno na zakázku a není možné vaši koupi znovu prodat.
Dodatečné možnosti přidané k vaší objednávce, jako je sledovaná doprava a dárkové balení, nejsou vratné.
Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku? Bohužel to není možné. Jakmile je vaše objednávka potvrzena, okamžitě zahajujeme proces výroby a odesílání.
Nemůžeme po potvrzení změnit žádné podrobnosti o vaší objednávce. Ujistěte se, že zadáváte správnou doručovací adresu a objednáváte správný produkt pro vás.
Chci nahrát své vlastní obrázky. Jaký formát a rozlišení obrázku zajistí nejlepší výsledek? Náš nástroj pro návrh podporuje formáty .jpeg a .png. Pro obal na telefon doporučujeme rozlišení 2000×3000 pixelů. Pro pouzdra na notebooky a obaly na iPad doporučujeme rozlišení 4000×3000 pixelů.
Pokud je váš obrázek v náhledu v nástroji pro návrh rozmazaný nebo pixelový, pravděpodobně bude rozmazaný a pixelový i po vytištění. Takže se ujistěte, že používáte obrázky vysoké kvality.
Můj nákup se během záruční doby rozbil. Co teď? Nabízíme 6měsíční záruční dobu na všechny naše produkty. Snažíme se vám zajistit tu nejlepší kvalitu. Pokud se vaše koupě během této doby rozbije, zdarma vám nahradíme zakoupený produkt.
Když se to stane, kontaktujte nás na [email protected]. Prosím, přiložte jasný obrázek problému a číslo vaší objednávky. Takto vám můžeme nabídnout řešení co nejrychleji.
Rozmyslel(a) jsem si to. Mohu vrátit můj nákup? Ano, můžete!
Vaše nákupy můžete vrátit během 30 dnů po doručení. Existují však některé výjimky:
Produkty vhodné pro vrácení:
Nabízíme 30denní politiku vrácení na všechny obaly z naší kolekce a na všechny doplňky. To znamená, že během prvních 30 kalendářních dnů po obdržení vašeho nákupu, si můžete rozmyslet.
Vrácení přijímáme pouze tehdy, když zakoupené zboží není použité a nevykazuje žádné známky opotřebení.
Vezměte prosím na vědomí, že zákazníci jsou zodpovědní za veškeré poplatky spojené s vrácením položek. Balíčky na vrácení zůstávají do doby přijetí společností CaseCompany zodpovědností zákazníka. Objednávku vrátíme v plné výši do 7 dnů od přijetí vráceného nákupu.
Pokud si přejete vrátit zakoupené položky, kontaktujte nás na [email protected] nebo pokud jste občanem EU: pošlete nám Evropský vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
Vrácení bez předchozí komunikace s námi nebude přijato.
Vrácení můžete poslat spolu s číslem objednávky na:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgie
Produkty nevhodné pro vrácení:
Nepřijímáme vrácení personalizovaných produktů. Každý osobní obal nebo pouzdro je vyrobeno na zakázku a není možné vaši koupi znovu prodat.
Dodatečné možnosti přidané k vaší objednávce, jako je sledovaná doprava a dárkové balení, nejsou vratné.
Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku? Bohužel to není možné. Jakmile je vaše objednávka potvrzena, okamžitě začínáme s výrobou a připravujeme objednávku k odesílání.
Nemůžeme po potvrzení změnit žádné podrobnosti o vaší objednávce. Ujistěte se, že zadáváte správnou doručovací adresu a objednáváte správný produkt pro vás.
Na stránce stavu objednávky je uvedeno, že moje objednávka je „Na čekání“. Co to znamená? Pokud vaše objednávka „ČEKÁ“, obvykle to znamená, že došlo k problému. Je možné, že jsme vám již poslali e-mail s oznámením o tom. Pokud to není váš případ, kontaktujte nás na [email protected].
Ujistěte se, že jste zkontrolovali složku Spam / Junk e-mailu, který jste u nás zaregistrovali.
Právě mi přišel e-mail, že moje objednávka byla zrušena. Z jakého důvodu? Automatické zrušení objednávky nastane, pokud dojde k problému s platbou. Pokud trvá příliš dlouho, než objednávka po jejím zadání obdrží platbu, náš systém objednávku automaticky zruší.
Pokud byla vaše objednávka zrušena proti vaší vůli, kontaktujte nás na [email protected].
Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky? Stav vaší objednávky můžete sledovat zde.
Zadejte e-mail, pod kterým jste objednávku zadali, a číslo vaší objednávky a získáte nejnovější informace o vaší objednávce.
Nedorazila mi objednávka! Okradli jste mě? Ano! ... Jen si děláme srandu. Po odeslání objednávky důvěřujeme společnostem, které zajišťují dopravu, aby splnily svou část. Bohužel se někdy může stát, že zásilka se ztratí nebo je doručena na špatnou adresu. Stanovujeme čekací lhůtu 25 pracovních dnů po odeslání, abychom se ujistili, že vaše objednávka není zpožděna. Pokud do této doby neobdržíte vaši objednávku, považujeme ji za ztracenou při přepravě a nabídneme vám řešení.
Kontaktujte nás, pokud do 25 pracovních dnů neobdržíte vaši objednávku.
Budu muset při doručení objednávky podepsat? UK/EU
S naší možností Standardní doručení bude vaše objednávka doručena do vaší schránky. Nebudete muset podepisovat při doručení.
S naší možností Sledovaného doručení budete muset podepisovat při doručení. Pokud chcete zajistit, že budete doma, když přijde služba doručení, prosím, poraďte se s vašimi sledovacími údaji.
US/CAN/AUS
Budete muset podepsat při doručení. Pokud chcete zajistit, že budete doma, když přijde služba doručení, prosím, poraďte se s vašimi sledovacími údaji.
Můj sledovací kód nefunguje. Co teď? Někdy se může stát, že váš sledovací kód není ihned po odeslání aktivován. Pokud vaše sledovací informace nejsou dostupné dva dny po obdržení potvrzení o odeslání, prosím, kontaktujte nás na [email protected].
Chci sledovat svou objednávku. Je to možné? Pro všechny objednávky nabízíme sledování s možností Sledování doručení. Po odeslání vaší objednávky obdržíte e-mail se všemi sledovacími detaily.
Bohužel můžeme nabídnout Sledování doručení pouze u objednávek s doručovací adresou v EU, USA, Kanadě a Austrálii.
Standardní doručení nabízíme do většiny zemí světa.
Možnost Standardního doručení nezahrnuje sledovací kód.
Má doručovací adresa je mimo EU. Budu muset platit dovozní clo? Některé země mimo Evropskou unii mohou vyžadovat dovozní clo, cla a související celní poplatky za dovoz. Tyto náklady nejsou zahrnuty v platbách, které jste nám učinili. Tyto poplatky, pokud jsou aplikovatelné, jsou určeny a účtovány celním úřadem země určení. Pro další podrobnosti o poplatcích se obraťte na místní celní úřad.
Jak dlouho trvá doručení? U standardní přepravy není zaručena doba dodání. Pokud chcete dodržet nějaké datum, doporučujeme zvolit možnost Sledovaná zásilka.
Níže uvedená doba dodání je odhadovaná doba, kterou vyžaduje poštovní služba, a nezahrnuje dobu zpracování celními orgány v cílové zemi. V některých případech může místní celní úřad ve vaší zemi vyžadovat další dokumenty a čas na proclení zásilky, což může rovněž způsobit další zpoždění při doručování.
Během státních svátků a rušných období je možné, že zpracování a doručení zásilky může nabrat určité zpoždění. Celní správa a pošta mohou vyžadovat další čas na zpracování/doručení během hlavní sezóny (černý pátek, Vánoce atd.) nebo před velkými svátky (např. Valentýn). Podrobnosti o státních svátcích v cílové zemi naleznete na webových stránkách místní vlády.
Country | Shipping type | Duration (business days) |
---|---|---|
Austria | standard | 4-5 |
Austria | express | 3-4 |
Australia | express | 6-7 |
Australia | standard | 12-15 |
Belgium | standard | 3-6 |
Belgium | express | 2-4 |
Bulgaria | standard | 5-8 |
Bulgaria | express | 3-6 |
Canada | express | 5-10 |
Canada | standard | 10-15 |
Switzerland | express | 3-5 |
Switzerland | standard | 4-6 |
Cyprus | express | 5-10 |
Cyprus | standard | 5-8 |
Czech Republic | standard | 5-8 |
Czech Republic | express | 3-4 |
Germany | standard | 3-5 |
Germany | express | 3-4 |
Denmark | express | 3-4 |
Denmark | standard | 5-8 |
Estonia | standard | 5-8 |
Estonia | express | 4-6 |
Spain | standard | 5-8 |
Spain | express | 3-6 |
Finland | express | 3-6 |
Finland | standard | 5-8 |
France | express | 3-4 |
France | standard | 4-6 |
Greece | express | 4-6 |
Greece | standard | 5-8 |
Croatia | express | 4-7 |
Croatia | standard | 5-8 |
Hungary | standard | 5-8 |
Hungary | express | 3-6 |
Ireland | standard | 5-8 |
Ireland | express | 3-6 |
Italy | express | 3-6 |
Italy | standard | 5-8 |
Lithuania | standard | 5-8 |
Lithuania | express | 4-6 |
Luxembourg | express | 3-4 |
Luxembourg | standard | 3-6 |
Latvia | standard | 5-8 |
Latvia | express | 4-6 |
Malta | standard | 5-8 |
Malta | express | 5-10 |
The Netherlands | express | 1-3 |
The Netherlands | standard | 3-4 |
Norway | standard | 5-8 |
Norway | express | 5-7 |
Poland | express | 3-6 |
Poland | standard | 5-8 |
Portugal | express | 3-6 |
Portugal | standard | 5-8 |
Romania | standard | 5-8 |
Romania | express | 3-6 |
Sweden | standard | 5-8 |
Sweden | express | 3-6 |
Slovenia | standard | 5-8 |
Slovenia | express | 3-6 |
Slovakia | express | 3-6 |
Slovakia | standard | 5-8 |
United States | standard | 5-7 |
United States | express | 4-6 |
Rest of the world | standard | 10 - 15 |
Myslím, že během platby došlo k chybě. Jak mohu být jistý, že vše proběhlo v pořádku? Jakmile obdržíme platbu, okamžitě pošleme e-mail na adresu, kterou jste u nás zaregistrovali s potvrzením vaší objednávky. Pokud jste obdrželi účtování za naši objednávku a neobdrželi jste od nás žádný e-mail, prosím, kontaktujte nás na [email protected].
Ujistěte se, že jste zkontrolovali složku Spam / nevyžádanou poštu e-mailu, který jste u nás zaregistrovali, pokud jste neobdrželi žádné potvrzující e-maily.
Jak mohu zaplatit za svou objednávku? Přijímáme řadu platebních možností. PayPal, kreditní karta a bankovní převod.
Zpracování a odeslání objednávky provádíme po obdržení platby. Pokud si vyberete platbu bankovním převodem, může to zpozdit zpracování vaší objednávky.
Chci nahrát své vlastní obrázky. Jaký formát a rozlišení obrázku poskytne nejlepší výsledek? Náš nástroj pro návrh podporuje formáty .jpeg a .png. Pro obal na telefon doporučujeme rozlišení 2000×3000 pixelů. Pro pouzdra na notebooky a obaly na iPad doporučujeme rozlišení 4000×3000 pixelů.
Pokud je váš obrázek v náhledu v nástroji pro návrh rozmazaný nebo pixelový, pravděpodobně bude rozmazaný a pixelový i po vytištění. Takže se ujistěte, že používáte obrázky vysoké kvality.
Slyšte to od někoho jiného
83%
|
19051
|
||
9%
|
2150
|
||
3%
|
625
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
764
|
Andy
OvěřenoNice case good fit. Would have preferred a screen cover for protection when not using but overall happy with it.
Ashley
OvěřenoEsta perfecto y noo la kito para nadaaa
Rebeca
OvěřenoA capa veio muito linda e não demorou muito.
Mgenny
OvěřenoMáte dotaz? Jsem k dispozici od pondělí do soboty.
Zanechte nám svou emailovou adresu a obdržíte slevový kód
Emailová adresa není správná
Váš kód:
It looks amazing