Jsme:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgie
E-mail: [email protected]
DIČ: BE0549896463
1. Naše obchodní podmínky se vztahují na každou nabídku z naší strany jakožto internetového obchodu vám jako spotřebiteli (každá fyzická osoba, která pro nezaměstnanecké účely samostatně nákupuje nebo využívá zboží nebo služby uvedené na trhu).
2. Dodáváme po celém světě s výjimkou Alandských ostrovů, Americké Samoy, Bangladéše, Bonaire, St. Eustasius a Saba, Brazílie, Britského indickooceánského území, Britských Panenských ostrovů, Vánočního ostrova, Kokosových ostrovů, Cookových ostrovů, Kostariky, Falklandských ostrovů, Filipín, Guam, Heardových a McDonaldových ostrovů, ostrova Man, Izraele, Kajmanských ostrovů, Libye, Maroka, Marshallových ostrovů, Mauricia, Mikronésie, Severní Koreje, Šalamounových ostrovů, Sýrie, Thajska, Turks a Caicos, Menších odlehlých ostrovů USA, Panenských ostrovů USA, Spojených arabských emirátů, Vietnamu, Jižní Afriky, Jižní Georgie a Jižních Sandwichových ostrovů. Pokud zadáte doručovací adresu v jedné z těchto zemí, vyhrazujeme si právo vaši objednávku odmítnout.
3. Aby bylo možné objednávku zadat, musíte být starší 18 let. Pokud jste mladší než 18 let, žádáme vás, aby vaši objednávku zadali rodič nebo zákonný zástupce. Pokud zjistíme, že objednávku učinil nezletilý, vyhrazujeme si právo vaši objednávku odmítnout.
4. Zadání objednávky na internetu představuje formální přijetí našich obchodních podmínek, které jsou vždy dostupné prostřednictvím naší webové stránky.
5. Pokud jste objednali online, poskytneme vám kromě potvrzení objednávky nebo nejpozději při doručení kopii těchto obchodních podmínek ve formátu, který si můžete uložit nebo vytisknout. Doporučujeme vám to vždy udělat.
6. Pokud k těmto obchodním podmínkám platí také další zvláštní podmínky, výše uvedené se vztahuje také na tyto zvláštní podmínky. Jako spotřebitel máte vždy možnost odvolat se k textu, který je pro vás nejvýhodnější, pokud by naše obchodní podmínky byly v rozporu s výše uvedenými zvláštními podmínkami.
1. Ve své nabídce výslovně uvádíme, pokud je platnost nabídky omezena časem nebo podmíněna konkrétními podmínkami.
2. Vždy popisujeme co nejúplněji a nejpřesněji, co vám prodáváme, a jak bude průběh dodání. Popis je v každém případě dostatečně podrobný, abyste mohli učinit správné hodnocení. Používáme-li grafiku, je pravdivým odrazem nabízeného zboží a/nebo služeb. Nicméně, i my se můžeme mýlit, a pokud je omyl zřejmý, nejsme povinni vám dodávat.
3. Vaše objednávka je kompletní a smlouva mezi námi je definitivní, jakmile potvrdíme vaši objednávku e-mailem a v případě vaší platby kreditní nebo debetní kartou, jakmile obdržíme schválení od vydavatele vaší karty. Přijímáme Paypall, Visa, Mastercard, American Tracked a další kreditní karty. Pokud vydavatel vaší karty nesouhlasí s vaší platbou nám, nemůžeme být zodpovědni za žádná zpoždění v dodávce a/nebo nedodání vaší objednávky. Objednávky bez platné platby na jméno registrovaného držitele karty nebudou přijaty ani zpracovány.
4. Pro zakoupení produktu jej přidejte do nákupního košíku. Poté zadáte své kontaktní údaje a údaje pro fakturaci. Dále si vyberete preferovaný způsob doručení: Standardní doručení nebo Sledované doručení. V posledním kroku vás přivedeme na stránku s přehledem, přijmete naše obchodní podmínky a potvrdíte svou platbu tlačítkem „Koupit hned“, s popiskem „objednávka s platbou“. Pokud jste tyto kroky dokončili, váš nákup je konečný.
1. Pokud od nás kupujete zboží, máte právo se rozhodnout, že zboží nechcete udržet po dobu 30 dnů od dodání nebo uzavření smlouvy. Poté můžete vaši objednávku vrátit bez sankcí a bez udání důvodu (náklady na toto jsou na vás). Do 14 dnů po přijetí vaší vrácené objednávky nebo vašeho oznámení, že odstupujete od smlouvy, vám vrátíme plnou kupní cenu stejným způsobem platby, který jste použili pro nákup. Náklady spojené s výběrem dodatečných možností doručení, jako je Sledované doručení nebo Dárkové balení, nebudou vráceny.
2. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na personalizované produkty.
3. Přímé náklady na vrácení zboží jsou tedy na vašem nákladu. Uvedeme náklady na vrácení nebo provedeme odhad nákladů, pokud není možné je předem vypočítat. Pokud není možné zboží vrátit poštovní službou, vyzvedneme zboží od vás bez účtování dalších nákladů. Můžeme odmítnout vrácení peněz, dokud neobdržíme vrácené zboží nebo dokud neprokážete, že jste zboží odeslali, v závislosti na tom, která událost nastane dříve.
4. Očekáváme, že během prvních 14 dnů po doručení budete s objednávkou i s obalem zacházet s nejvyšší péčí. Pokud chcete zboží vrátit, jak je výše uvedeno, můžete jej rozbalit nebo použít pouze do té míry, jak je nutné k posouzení, zda si jej přejete ponechat. Vrácené zboží může být testováno, ale ne používáno. Při vrácení zboží musíte také vrátit veškeré dodané příslušenství a – pokud je to možné – vrátit zboží v původním stavu a obalu a také vzít v úvahu naše pokyny, jak je uvedeno níže.
5. Balíček můžete vrátit poštou nebo kurýrem.
6. Aby bylo možné rychle a správně uplatnit vaše právo na odstoupení od smlouvy, ať už se jedná o dodávku služeb nebo zboží, můžete nám poslat e-mail na adresu [email protected] s vaším číslem objednávky. Potvrdíme vám vaše odstoupení od smlouvy e-mailem.
1. Během doby uvedené v naší nabídce se naše ceny nemění, s výjimkou změn cen v důsledku změn sazeb DPH.
2. Naše ceny zahrnují všechny daně, DPH a všechny další poplatky. Tedy, nikdy nezažijete nepříjemná překvapení. Přesto se můžeme rozhodnout účtovat vám poplatky za dopravu navíc k ceně nákupu. V tomto případě vás o tom vždy informujeme dříve, než svůj nákup definitivně uskutečníte. V tomto případě vás o tom informujeme před definitivním potvrzením vaší objednávky.
1. Přijímáme pouze platbu předem prostřednictvím našich webových stránek pomocí uvedených platebních metod.
2. Abychom zaručili bezpečnou online platbu a ochranu vašich osobních údajů, budou údaje o transakci přenášeny pouze šifrovaně pomocí technologie SSL. Pro provedení plateb pomocí SSL není vyžadován žádný speciální software. Bezpečné připojení SSL poznáte podle „zámečku“ v dolním stavovém řádku vašeho prohlížeče.
1. Zaručujeme, že naše produkty jsou v souladu s vaší objednávkou a splňují normální očekávání, která můžete mít s ohledem na specifikace produktu. Zaručujeme také, že naše zboží je v souladu s veškerými zákony platnými v době vaší objednávky.
2. Jako spotřebitel máte zákonnou 2letou záruku na zboží zakoupené od nás, pokud toto zboží není v souladu s objednávkou. Během této doby a v rámci zákonných limitů poskytujeme bezplatnou náhradu nebo opravu zboží, které vykazuje vady pokryté zákonnou zárukou.
3. Pokud je to možné nebo rozumné, máte na výběr mezi náhradou nebo opravou. Pouze pokud je náhrada nebo oprava nadměrná nebo nemožná, nebo nelze dodat do přiměřené doby, máte právo požadovat snížení ceny nebo požadovat rozvázání smlouvy o prodeji.
4. Během prvních šesti měsíců můžete v každém případě využít záruku. Poté musíte prokázat, že vady na zboží nezpůsobilo neobvyklé používání.
1. Veškeré zboží a služby jsou dodávány na adresu uvedenou vám při objednávání.
2. Pokud je zboží skladem, bude doručeno na dodací adresu do předem stanovené doby dodání. Pokud zboží není na skladě v našem internetovém obchodě, vaše objednávka bude odeslána, jakmile bude produkt opět na skladě. O době dodání vás informujeme v potvrzení vaší objednávky.
3. Dodání závisí na vaší dodací zemi. Odhadovanou dobu dodání pro vaši zemi můžete zjistit zde. Konečné doručení vašeho nákupu proběhne do 30 dnů po zadání objednávky.
4. Pokud nejsme schopni dodat včas, vždy vás informujeme před koncem doby dodání. Pokud ne, můžete svou objednávku zdarma zrušit. V takovém případě vám vrátíme peníze do 30 dnů po zrušení smlouvy.
5. Zásilka zboží a dárkových poukazů je vždy na naše riziko. Nemusíte se tedy obávat ztráty zboží během přepravy. Pokud však vrátíte zboží do 30 dnů od doručení, protože jej nechcete ponechat, budete zodpovědní za dopravu.
6. Pokud bylo dodané zboží poškozeno během přepravy, neodpovídá zboží uvedenému na dodacím listu nebo neodpovídá zboží, které jste objednali, musíte to co nejdříve a v každém případě do 3 dnů nahlásit. Následně musíte zboží vrátit do 14 kalendářních dnů od doručení.
7. Za jakékoli následné škody způsobené pozdním doručením nebo nedodáním zásilky přepravcem jmenovaným společností nemůžeme být nijak zodpovědni. V takových případech je naše odpovědnost omezena na hodnotu zboží, o kterém se prokáže, že nebylo zákazníkovi doručeno.
1. Spotřebitel má právo kdykoli ukončit smlouvu na dobu neurčitou, přičemž dodrží dohodnutá pravidla pro ukončení a výpovědní lhůtu nejméně jednoho měsíce.
2. Smlouva uzavřená na určitou dobu má maximální dobu trvání dvou let.
3. Pokud smlouva o prodeji zboží na určitou dobu stanoví, že v případě nečinnosti spotřebitele bude smlouva na dálku prodloužena, bude smlouva pokračovat jako smlouva na dobu neurčitou a bude vyžadovat výpovědní lhůtu nejméně jednoho měsíce.
4. Pokud byla mezi společností a spotřebitelem uzavřena smlouva na poskytování služeb na určitou dobu a obsahuje klauzuli o tichém obnovení. Tato klauzule bude vyznačena tučným písmem a v rámečku oddělená od textu na přední straně první strany.
4. Tato klauzule bude obsahovat důsledky tichého obnovení, mezi které patří ustanovení následujícího odstavce o vypovězení stejně jako poslední možné datum námitky proti tichému obnovení ze strany spotřebitele a způsob oznámení této námitky. Spotřebitel může po tichém obnovení smlouvy o poskytování služeb na určitou dobu kdykoli a bez jakékoli kompenzace ukončit smlouvu s ohledem na výpovědní lhůtu maximálně dvou měsíců.
1. V případě vyšší moci nejsme povinni plnit naše závazky. V takovém případě můžeme buď pozastavit naše závazky na dobu trvání stavu vyšší moci, nebo smlouvu definitivně odvolat.
2. Události vyšší moci jsou všechny okolnosti mimo naši vůli a kontrolu, které úplně nebo částečně znemožňují respektování našich závazků. Takové události zahrnují mimo jiné stávky, požáry, výpadky dodávek energií nebo telekomunikačních sítí nebo komunikačních systémů a/nebo dočasné výpadky internetového obchodu, pozdní dodání nebo nedodání dodavateli nebo jinými třetími stranami,...
1. Naše webové stránky, loga, texty, fotografie, názvy a obecně veškerá naše komunikace jsou chráněny právy duševního vlastnictví patřícími nám nebo našim dodavatelům nebo jiným nárokovatelům.
2. Je zakázáno používat a/nebo měnit jakákoli práva duševního vlastnictví popsaná v tomto ustanovení. Takže například nemůžete kopírovat ani reprodukovat kresby, fotografie, názvy, texty, loga, barevné kombinace atd. ...bez našeho předchozího písemného a výslovného souhlasu.
3. Zákazník nesmí používat žádné materiály, které by mohly porušovat práva na ochranu soukromí, práva na publicitu, práva duševního a/nebo průmyslového vlastnictví nebo podobná práva, kvůli nedostatku povolení od vlastníka těchto práv. MonkeyMonkey bvba nepřijímá žádnou odpovědnost v případě jakéhokoli nároku třetí strany založeného na tvrzení, že případ dodaný společností MonkeyMonkey porušuje jakékoli právo třetí strany.
1. Doufáme, že všichni naši zákazníci jsou vždy 100% spokojeni. Pokud byste přesto měli stížnosti týkající se našich služeb, neváhejte nás kontaktovat na adrese [email protected]. Uděláme maximum, abychom se vaší stížností zabývali do 7 dnů.
2. Všechny smlouvy, které uzavíráme s našimi zákazníky, bez ohledu na jejich bydliště, jsou výhradně řízeny belgickým právem. Pouze soudy v Belgii jsou kompetentní k rozhodování o sporech vzniklých z těchto smluv nebo s nimi souvisejících. Pokud v důsledku mezinárodního práva platí právo jiné země, interpretace aktuálních obchodních podmínek bude v první řadě prováděna v souladu s Kniha VI belgického obchodního zákoníku.
3. Jako alternativní opatření pro řešení sporů byla Federální službou pro médiation des Consommateurs jmenována pro přijímání všech požadavků na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Služba bude zasahovat přímo nebo předá vaši stížnost příslušné službě. Službu médiation des Consommateurs můžete kontaktovat prostřednictvím tohoto odkazu: https://www.mediationconsommateur.be//en
3. V případě přeshraničního sporu můžete kontaktovat platformu „Online Dispute Resolution“ Evropské unie prostřednictvím tohoto odkazu: https://ec.europa.eu/odr
Slyšte to od někoho jiného
83%
|
19051
|
||
9%
|
2150
|
||
3%
|
625
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
764
|
Andy
OvěřenoNice case good fit. Would have preferred a screen cover for protection when not using but overall happy with it.
Ashley
OvěřenoEsta perfecto y noo la kito para nadaaa
Rebeca
OvěřenoA capa veio muito linda e não demorou muito.
Mgenny
OvěřenoMáte dotaz? Jsem k dispozici od pondělí do soboty.
Zanechte nám svou emailovou adresu a obdržíte slevový kód
Emailová adresa není správná
Váš kód:
It looks amazing